KwangjuBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAL

  • masa pelepasan:2022-09-02 16:45:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:567
  • Penerangan pantas:

    Kwangju,Syarikat pengubah minyak terjunJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yan

Kandungan artikel

Syarikat pengubah minyak terjun

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal,KwangjuPenukar jenis kering 500kW, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

KwangjuPembuat Transformer

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering,KwangjuPengubah kuasa 1200kva, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

KamuliJatuh perkara asing dan menghancurkan

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi,KwangjuPrinsip pengubah kuasa tenggelam minyak, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.


KwangjuBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAL



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Pengurusan kualiti JumlahPerjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.


KwangjuBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAL



Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Di mana untuk dijualTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dan setiap pam dipandu oleh motor kW dua pam dimulakan secara tambahan, jadi muatan biasa ialah kW, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

KwangjuPengubah terbenam minyak

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

KwangjuMaklumat produk lain
  • Hod HaSharonPenukar jenis kering 500 KVALangkah pengoptimuman tahap

    Hod HaSharonPenukar jenis kering 500 KVALangkah pengoptimuman tahap

  • SzegedPlatform angkat hidraulik diletak silinderPrestasi api yang buruk

    SzegedPlatform angkat hidraulik diletak silinderPrestasi api yang buruk

  • SzegedJambatan naik selesaiKaedah penyelenggaraan

    SzegedJambatan naik selesaiKaedah penyelenggaraan

  • MinneapolisJembatan pengangkutan khususApakah peningkatan prestasi

    MinneapolisJembatan pengangkutan khususApakah peningkatan prestasi

  • MinneapolisJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitCara menghasilkan

    MinneapolisJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitCara menghasilkan

  • MinneapolisFlip belakang plat hidraulik flipperNyatakan koordinat ekonomi baru

    MinneapolisFlip belakang plat hidraulik flipperNyatakan koordinat ekonomi baru

  • Umm el FahmPenukar jenis kering 500 kVPerhatian khusus untuk pemilihan bahan

    Umm el FahmPenukar jenis kering 500 kVPerhatian khusus untuk pemilihan bahan

  • PratoPlatform angkat hidraulik diriAnalisis jalan pembangunan industri semasa

    PratoPlatform angkat hidraulik diriAnalisis jalan pembangunan industri semasa

  • segera:Peringatan: Maklumat KwangjuBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAL memberi anda KwangjuBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAL oleh syarikat kami, perkhidmatan KwangjuBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAL dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KwangjuBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAL, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KwangjuBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAL. KwangjuBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAL di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KwangjuBerapa banyak pengubah kotak 400 KVAL, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!